۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85614316
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدنگاری محدوده و حریم راه‌های زنجان آغاز شد

۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85614316
حدنگاری محدوده و حریم راه‌های زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا -رییس اداره نگهداری حریم راه اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای زنجان از آغاز اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی راهداری استان، بابک سودی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه‌های استان موسوم به طرح کاداستر برای اجرای این طرح و برداشت حریم راه‌های حوزه استحفاظی توسط مشاوران طرف قرارداد اداره کل ثبت اسناد و املاک اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: این اقدام برای تکمیل لایه اطلاعاتی محدوده راه و حریم راه‌ها در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و رفع نیازهای سازمانی در جهت بهبود مدیریت و نگهداری راه‌ها و حرائم آنها در حال انجام است.

سودی افزود: برای این منظور عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر آزادراه‌، ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۵۷ کیلومتر راه اصلی، یک هزار و ۴۵۹ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۵۲۱ کیلومتر راه روستایی در استان با نظارت اداره کل راهداری آغاز شده است.

رییس اداره نگهداری حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: مختصات حریم راه‌های استان زنجان پس از اتمام طرح توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سامانه شمیم ثبت خواهد شد.

استان زنجان بیش از پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه دارد که بیش از چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha