سناتور سابق پاکستان: جهان اسلام مدیون خون شهید سید حسن نصرالله است

اسلام‌آباد - ایرنا - نماینده سابق مجلس سنای پاکستان، مکتب شهید سید حسن نصرالله را بهترین شاخص برای جوانان امت اسلامی جهت ادامه راه شهدای قدس دانست و افزود: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان بزرگترین فداکاری برای جهان اسلام و امت مسلمان مدیون خون این شهید قهرمان است.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، مشتاق احمد خان نماینده سابق حزب جماعت اسلامی پاکستان در مجلس سنای این کشور طی اظهاراتی در جمع هواداران فلسطین در اسلام‌آباد گفت: جانفشانی و فداکاری ارزشمند شهید نصرالله برای سربلندی و پیروزی جهان اسلام است.

وی افزود: این شهید قهرمان مانند همرزمان دیگر خود شهیدان اسماعیل هنیه و شیخ انور یاسین راه مقاومت، سربلندی و مبارزه با دشمن مشترک ما رژیم صهیونیستی را به ما آموخت و این راه و مکتب شهیدان در حقیقت راه جوانان غیرتمند جهان اسلام خواهد بود.

سناتور سابق پاکستان گفت: نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل قطعی است و عزم و اراده ما با شهادت عزیزانی همچون شهید نصرالله محکم تر می شود چرا که امت اسلامی مدیون خون این شهید است.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی آرزوی بیهوده خود یعنی نابودی جبهه مقاومت را به گور خواهد برد و خون شهیدان عباس موسوی، هنیه و نصرالله هدر نخواهد رفت.

به گزارش ایرنا، مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی روز یکشنبه در حمایت از محور مقاومت و تجدید عهد با دبیرکل شهید حزب الله در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند و جنایت رژیم صهیونیستی و حامیان آن از جمله آمریکا را محکوم کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همبستگی با مردم لبنان، ترور دبیرکل حزب الله را به شدت محکوم و تاکید کرد: حملات لجام گسیخته [رژیم] اسرائیل حاکی از ماجراجویی‌های فزاینده آن در منطقه و تهدید جدی صلح و امنیت است.

حزب‌الله لبنان شنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha