۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85614572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۴۳ خرده فروش و معتاد متجاهر در شهرستان‌های مانه و سملقان

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از اجرای طرح آرامش در شهرها خبر داد و گفت: ۴۳ خرده فروش و معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش دستگیر و جمع‌آوری شدند.

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا از روابط عمومی پلیس استان خراسان شمالی، سرهنگ"مهدی مهران فر"  در گفت وگویی اظهار داشت:‌در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر در این شهرستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری و پلیس های تخصصی این طرح را به مدت سه روز در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عوامل خرید و فروش مواد مخدر در آشخانه شدند، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۳۰ گرم تریاک، تعداد زیادی قرص و مقداری مواد مخدر دیگر از تعداد هفت پاتوق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و همچنین ۳۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال یافتند، افزود: خرده فروشان مواد مخدر نیز بعد از دستگیری و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha