باهنر: عملیات امشب دفاع مشروع ایران و یک ضرب شست ابتدایی بود

تهران- ایرنا- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در تحلیل عملیات انتقام سپاه پاسداران در موشک باران تل آویو گفت: این اقدام دفاع مشروع ایران و تنها یک ضرب شست ابتدایی بود.

در پی عملیات انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران قلب رژیم صهیونیستی محمدرضا باهنر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به تشریح این اقدام پرداخت.
باهنر با اشاره به حوادث تلخ اخیر گفت: رژیم صهیونیستی خونخوار و سفاک در جریان این وقایع نشان داد به هیچ چیز پایبند نیست؛ نه حقوق بشر و جان کودکان و زنان. رژیم هر غلطی بتواند انجام می دهد و کاملا مشهود است که آمریکا از بسیاری از جنایت هایی که صهیونیست ها انجام می دهند حمایت می کند؛ هم به لحاظ لجستیکی، هم پشتیبانی های مالی و هم تایید این اقدامات. آمریکا سبعیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و به او کمک می کند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: بعد از این حوادث پشت سر هم طبیعی بود که ایران باید اقدامی انجام دهد. این خواست تک تک ملت ایران بوده و هست.

نایب رئیس اسبق مجلس اظهار داشت: واقعیت قضیه این است که ایران هرگز مظلومین فلسطین و غزه را فراموش نمی کند و کمک به آنها را وظیفه شرعی و انسانی خود می داند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها در ترور شهید هنیه گستاخی را از حد گذرانده و آن شهید را در خاک ایران ترور کردند، خاطرنشان کرد: ما حق دفاع مشروع داشتیم و بر این اساس می توانستیم جبران کنیم.

باهنر تصریح کرد: بحمدالله امشب نیروی هوافضای سپاه که کاملا با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی، نیروهای ارتش، وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح بود، یک ضرب شست اولیه را نشان داده است. از این پس رژیم صهیونیستی باید تصمیم بگیرد؛ اگر بخواهد عکس العمل نشان دهد حتما این ضرب شست سخت تر و جدی تر خواهد شد و تاریخ مرگ صهیونیست ها جلو خواهد افتاد. اما اگر عقلانیت به خرج دهد و بپذیرد که این پاسخ حقش بوده و واکنش مشروع جمهوری اسلامی بوده، آن موضوع (جلو افتادن مرگ رژیم) ممکن است تغییر کند.

وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد باز بی عقلی کرده و اقدام دیوانه واری انجام دهد و عکس العملی نشان دهد حتما ضربات بعدی سخت تر و جدی تر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha