حمایت نخست وزیر انگلیس از رژیم صهیونیستی

لندن – ایرنا – نخست وزیر انگلیس در ادامه واکنش‌ مقام‌های غربی درباره پاسخ مشروع ایران به جنایات و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما در کنار اسرائیل ایستاده‌ایم و حق آن را برای دفاع از خود در برابر ایران را به رسمیت می‌شناسیم.

به گزارش ایرنا، کی‌یر استارمر سه‌شنبه شب طی سخنانی در مقر دفتر نخست وزیر انگلیس مدعی شد: ایران بیش از ۲۰۰ موشک بالستیک علیه اهداف غیرنظامی در اسرائیل شلیک کرده است. هنوز برای ارزیابی تبعات این حمله خیلی زود است اما اقدام ایران را به دلیل آسیب زدن به اسرائیلی‌های بی‌گناه، تشدید اوضاع و نزدیک کردن منطقه به لبه پرتگاه، شدیدا محکوم می‌کنم.

استارمر مدعی شد: تردید نکنید که انگلیس در برابر این خشونت‌ها ایستاده‌ است و ما از درخواست‌های مشروع اسرائیل برای تامین امنیت مردمش حمایت می‌کنیم.

این درحالیست که وی و دیگر مقامات انگلیس پیش از این در برابر جنایات اسرائیل و ترور اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و کشتن بیبش از ۴۱ هزار مردم بی دفاع غزه و لبنان سکوت کرده و این کشتار را دفاع از خود دانسته است.

ساعاتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha