یادواره فرهنگی مکتب "حزب الله" در زاهدان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - یادواره فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی مکتب "حزب الله" به منظور ادای دین اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن سیستان و بلوچستان به شهدای مقاومت شامگاه سه شنبه در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این یادواره با بیان اینکه نشستن در جمع شاعران همیشه بسیار دلپذیر و خاطره انگیز است، اظهار کرد: این برنامه را به جهت اهمیت شعر با شعر آغاز کردیم.

علی سرگزی بزرگترین تراژدی در مکتب اسلام را واقعه کربلا دانست و افزود: در عالم اسلام از این تلخ‌تر نداریم، در صحنه عاشورا با آن همه زشتی و پلیدی از طرف دشمن و زیبایی از طرف جبهه حق، صحنه شعر را نظاره می‌کنیم.

وی صحبت کردن حضرت ابوالفضل(ع)، امام حسین(ع) و اصحاب با شعر در میدان نبرد را نشان دهنده تاثیرگذاری شعر عنوان کرد.

یادواره فرهنگی مکتب "حزب الله" در زاهدان برگزار شد

ولایت پذیری رمز موفقیت جبهه مقاومت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به جنگ ۳۳ روزه گفت: رمز موفقیت فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها ولایت پذیری بالای آن‌هاست و قطعاً با این عقیده و نظر آن‌ها پیروز این جنگ هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به شهادت سید حسن نصرالله و شهادت‌هایی که در سیستان و بلوچستان رخ داد، شیعه و سنی، بلوچ و فارس، بلوچ و سیستانی، از نیکشهر تا خاش مصداق شعرهای شما قرار گرفتند و خون شیعه و سنی، بلوچ و فارس با هم در آمیخته شده است و این تفکیک ناپذیر است.

سرگزی جمع شاعران را جمع مبارک عنوان کرد و افزود: امیدواریم با این اشعار فیض روح القدوس را همراه خودتان داشته و ما به این ولایت مداری و به روز بودنتان به خود می‌بالیم.

به گزارش ایرنا، در یادواره فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی مکتب حزب الله، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن سیستان و بلوچستان ضمن تجمع در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری زاهدان که با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت، به تولید اثر می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha