استاندار لرستان: شادی کودکان غزه از حمله موشکی ایران به اسراییل دیدنی بود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شادی کودکان غزه در مخروبه های به جامانده از جنگ وحشیانه اسراییل، با حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی دیدنی بود و موجب شعف و غرور شد.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرزندان و کودکان عزیزی که تمام هستی خود را از دست داده اند شب گذشته بر مخروبه ها و تل خاک به جامانده از حملات متعدد اسراییل شادی کردند.

وی تصریح کرد: علاه برشادی و رضایت مردم ایران در سراسر کشور، شادی مظلومان غزه، فلسطین و لبنان همه را به وجد آورد و دعای خیر این ستم دیدگان بدرقه راه سربازان اسلام است.

وی با اشاره به شادی مردم مسلمان و آزاده جهان از عملیات وعده صادق ۲ ادامه داد: رزمندگان اسلام و رهبر معظم انقلاب که با طمانینه و حوصله تمام جریان های بین المللی را دنبال و جهان اسلام را فرماندهی می کند باعث افتخار و غرور مردم شده اند.

استاندار لرستان با اشاره به سانسور شدید خبری در اسراییل گفت: با این وجود تصاویری از برخورد بیش از ۹۰ درصد موشک های ایران به اهداف از پیش تعیین شده و خرابی های آن منتشر شد.

شفقت با تقدیر از نیروهای سپاه و قوای نظامی و انتظامی کشور تصریح کرد: شب گذشته شبکه های جهانی خبر حمله گسترده موشکی ایران به اسراییل را در صدر عناوین خود مخابره کردند و بدون شک در آینده نیز جزییات بیشتری تشریح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha