اعزام تیم فوتسال بانوان استقلال بیدستان به مسابقات لیگ مناطق کشور

قزوین - ایرنا - نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: تیم فوتسال استقلال بیدستان پنجشنبه /فردا/ جهت رقابت با سه تیم دیگر به مسابقات لیگ مناطق کشور اعزام می شود.

طاهره کشتیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های فوتسال شمس پارس و ستاره ساز پارس برگزار کننده نخستین دیدارهای این گروه هستند که از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه به مصاف هم می روند و در ساعت ۱۵ همان روز استقلال بیدستان قزوین با تیم بانوی طبیعت تهران دیدار می کند.

وی ادامه داد: تیم های برنده روز جمعه باهم دیدار می کنند و تیم های بازنده نیز برای رده بندی این گروه مقابل هم قرار می گیرند.

کشتیرانی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی تهران و در سالن آمنه برگزار می شود، تصریح کرد: ساعت ۲۰ امشب جلسه هماهنگی بین چهار تیم برگزار می شود که بنده نیز به عنوان ناظر داوری و بنفشه شهیدی از قزوین نیز به عنوان ناظر داور فینال در این مسابقات حضور داریم.

به گفته این مسوول، تیم استقلال بیدستان خوشبختانه بعد از بازی با تیم ستاره ساز پارس که در شهریور ماه به میزبانی قزوین برگزار شد به عنوان سرگروه به این مسابقات راه یافت و پس از راهیابی نیز تمرینات فشرده خود را برای حضور قوی در تهران ادامه داد.

نایب رییس هیات فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم استقلال بیدستان برای نخستین مرتبه بتواند با دستیابی به عنوان تیم اول بتواند به لیگ دسته ۲ فوتسال بانوان کشور صعود پیدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha