وزیر ورزش: گنبد آهنین آبکشی بیش نیست/کار ویژه‌ای را در بحث ورزشگاه‌ها آغاز کردیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: عملیات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی آبکشی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد دنیامالی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ما دیشب اثبات کردیم که گنبد آهنین آنها آبکشی بیش نیست و موفق شدیم به رژیم صهیونیستی نشان دهیم که اگر شرارت‌های دیگر انجام دهند حتما پاسخ محکم‌تری خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص ورزشگاه‌های کشور نیز گفت: در بحث ورزشگاه‌ها مطالباتی مردم دارند که مطالبات، درستی است و با یک انباشتگی در بحث نگهداشت ورزشگاه‌ها مواجه بودیم. به هر حال از زمانی که من شروع به کار کردم که حدود ۴۰ روز گذشته، یک کار ویژه‌ای را سامان دادیم و مردم مطمئن باشند که ما به زودی، شرایط ورزشگاه‌ها را از لحاظ نور، سکو و حتی چمن را به یک سرانجام خوبی خواهیم رساند.

دنیامالی تصریح کرد: در مورد ورزشگاه آزادی هم به سرعت و به صورت سه شیف کار می‌کنیم و ان‌شالله تا پایان پاییز ورزشگاه آزادی در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در بحث استان‌ها هم به لیگ برتر و هم به لیگ دسته یک توجه داریم. طی توافقی که با وزیر کشور داشتیم استاندارها را مسئول نظارت و تامین منابع لازم برای ورزشگاه‌هایی که در آن لیگ برتر و دسته می‌شود کردیم و آنها مسئول بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه‌ها خواهند بود.

وی در خصوص وام ازدواج و اشتغال جوانان نیز گفت: در مورد وام ازدواج و اشتغال نشست‌هایی با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی داشتیم و سامانه مربوطه باز شده و ان‌شالله به زودی وام‌های ازدواج و اشتغال را پرداخت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha