وزیر ورزش: گنبد آهنین آبکشی بیش نیست/کار جدیدی را در بحث آماده‌سازی ورزشگاه‌ها آغاز کردیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: عملیات موشکی شب گذشته سپاه پاسداران نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی آبکشی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، احمد دنیامالی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: ما دیشب اثبات کردیم که گنبد آهنین آنها آبکشی بیش نیست و موفق شدیم به رژیم صهیونیستی نشان دهیم که اگر شرارت‌های دیگر انجام دهد حتما پاسخ محکم‌تری خواهیم داشت.

وی همچنین در خصوص ورزشگاه‌های کشور نیز گفت: در این مورد مردم مطالباتی دارند که درست است و با یک انباشتگی در بحث نگهداشت ورزشگاه‌ها مواجه بودیم. از زمان شروع به کار من حدود ۴۰ روز گذشته است که یک کار ویژه‌ای را آغاز کردیم تا ورزشگاه‌ها را از لحاظ نور، سکو و چمن به یک سرانجام خوبی برسانیم.

دنیامالی تصریح کرد: در مورد ورزشگاه آزادی هم به سرعت و به صورت سه شیف کار می‌کنیم و تا پایان پاییز در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توافقی که با وزیر کشور داشتیم بنابر این شد تا استاندارها ورزشگاه‌هایی را که در آن بازی های لیگ برتر و دسته یک برگزار می شود منابع لازم را تامین کنند.

وی در خصوص وام ازدواج و اشتغال جوانان نیز گفت: در این باره نشست‌هایی با رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی داشتیم و سامانه مربوطه باز شده و به زودی وام‌های ازدواج و اشتغال را پرداخت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha