۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85615282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار سالمند از خدمات کمیته امداد دزفول بهره‌مند هستند

دزفول-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: حدود پنج هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد دزفول از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

مسعود رحیمی روز چهارشنبه با اشاره به خدمات ارایه شده در هفته سالمند به خبرنگار ایرنا گفت: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک معیشت ماهانه، ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره به سالمندان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های اردویی و آموزشی برای سالمندان افزود: پرداخت هزینه‌های نگهداری سالمندان نیز از دیگر خدمات کمیته امداد برای جامعه هدف است.

رییس کمیته امداد دزفول از پرداخت کمک هزینه درمان و تامین تجهیزات مورد نیاز برای درمان سالمندان خبر داد و تاکید کرد: در راستای ارتقای شاخص‌های بهداشتی، غربالگری سلامت سالمندان در بازه‌های مختلف انجام می‌شود.

وی افزود: حدود ۵۰۰ نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان دچار بیماری‌های خاص یا صعب‌العلاج هستند که تامین دارو و درمان مورد نیاز برای آنها پیش‌بینی شده است.

رحیمی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در هفته سالمند تصریح کرد: بازدید از خانه سالمندان و اهدای بسته‌های حمایتی به ۲۰ نفر سالمند تحت حمایت، ایجاد اردوی گردشی برای ۹۰ نفر از سالمندان و اعزام تعدادی از سالمندان به زیارت امام رضا (ع) از برنامه‌های کمیته امداد دزفول در این هفته بود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۹.۶ درصد جمعیت شهرستان دزفول را سالمندان ۶۰ ساله و بالاتر تشکیل می‌دهند و پیش بینی می‌شود این میزان تا سال ۱۴۳۰ به بیش از ۲۵ درصد افزایش یابد.

افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha