۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85615408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب شد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی رحمت اله الهیاری را به سمت سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی ایرنا، در بخشی از حکمی که سعید حبیبا امروز (چهارشنبه) خطاب به الهیاری نوشت آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

معاون وزیر علوم در بخش دیگری از این حکم خطاب به اللهیاری اطمینان داد که بر اساس راهبردهای دولت وفاق ملی و برنامه‌های وزیر محترم برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اهداف و خط‌ مشی‌های سازمان و برنامه‌های عملیاتی آن معاونت با همکاری تمامی همکاران به ویژه معاونان و مدیران سازمان در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقاء و تعالی هرچه بیشتر کارکنان گام‌های موثر و مفیدی برخواهید داشت.

الهیاری عضو هیات علمی دانشگاه تهران و پیشتر مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران بود. رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی دیگر از خدمات اردوان ارژنگ در زمان تصدی معاونت ‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha