۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85615483
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تولد نوزاد عجول اتباع افغان در آمبولانس اورژانس قزوین

قزوین - ایرنا - رییس اورژانس استان قزوین اظهار کرد: کارشناسان اورژانس در حال انتقال یک مادر باردار از اتباع افغان به بیمارستان بودند که نوزاد در خودروی اورژانس به دنیا آمد.

دکتر یوسف اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارا ایرنا اظهار کرد: در تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین در خصوص درد زایمان مادر باردار ۲۶ ساله در روستای زرین خانی از توابع بخش طارم، کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: امدادگران اورژانس پس از رسیدن بر بالین این مادر باردار با افزایش دردهای وی روبرو شدند و همین مساله احتمال زایمان قریب‌الوقوع را بیشتر کرد.

اکبری اضافه کرد: کارشناسان اورژانس پایگاه طرازان بلافاصله با آماده کردن شرایط زایمان و مشاوره با پزشک مرکز، اقدامات لازم برای انجام زایمان را فراهم کردند.

رییس اورژانس استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه این نوزاد خانواده با سلامت کامل در داخل آمبولانس اورژانی در مسیر اعزام به بیمارستان متولد شد و با بریدن بند ناف و ساکشن ترشحات دهان و گرم نگاه داشتن، فرآیند زایمان به شکل کامل صورت گرفت و مادر و نوزاد به بیمارستان کوثر قزوین منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha