رئیس شورای عالی یمن: سیل موشک‌های ایران تمام آزادگان جهان را خوشحال کرد

تهران-ایرنا- رئیس شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به عملیات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سیل موشک های ایران تمام آزادگان جهان را خوشحال کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شده است، گفت: امت اسلامی با شنیدن خبر شهادت فرمانده بزرگ سید حسن نصرالله با درد و اندوه شدیدی مواجه شد.

طبق گزارش سایت رسمی انصارالله یمن، عبدالعزیز بن حبتور، عضو شورای عالی سیاسی یمن متن صحبت های مهدی المشاط را قرائت کرد.

وی تاکید کرد: محور مقاومت به صراحت اعلام کرد که علیرغم شهادت این فرمانده بزرگ، متحد و یکپارچه بوده و با تمام توطئه ها مقابله خواهد کرد.

المشاط افزود: لبنان، یمن و عراق به جنایت رژیم صهیونیستی پاسخ دادند و سیل موشک های ایران تمام آزادگان جهان را خوشحال کرد. ما در راستای دفاع از فلسطین و لبنان با تمام توانایی خود در این نبرد مشارکت می کنیم.

این مقام یمنی خاطرنشان کرد: برای محور مقاومت جای نگرانی وجود ندارد و ما برتداوم حمایت های خود با تمام امکانات موجود تا زمان رهایی از پروزه صهیونیستی و بازگرداندن فلسطین و قدس تاکید می کنیم.

حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سیدحسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان دیشب در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، هلند و فرانسه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور ملل متحد استفاده کرده و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار داده است.

جمهوری اسلامی ایران با وجود توانایی در ضربه زدن به اهداف غیرنظامی با اثبات پایبندی همیشگی خود به اصول انسانی و قوانین بین‌المللی و برخلاف اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های غیرنظامی، در پاسخ موشکی شب گذشته خود تنها مراکز امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha