ارایه طرح ۱۰۰ میلیارد ریالی شورای شهر قزوین به جبهه مقاومت

قزوین - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین طرح ۱۰۰ میلیارد ریالی را برای کمک به محور مقاومت به شهرداری قزوین ابلاغ کرد.

قاسم اللهیاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قزوین طرحی را مبنی بر کمک نقدی به محور مقاومت به شهردار قزوین ارایه که بر مبنای آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین نصف حقوق ماه جاری اعضای این شورا برای کمک به مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه مسلمانان از هرگونه تلاش و کوشش برای رهایی مردم مظلوم فلسطین و لبنان از شر رژیم صیهونیستی نباید دریغ کنند، لذا این طرح نیز پیشنهاد و ابلاغ شد.

اللهیاری یادآور شد: :‌ وظیفه خود می دانیم تا صدای هر مظلومی باشیم و مجموعه مدیریت شهری که یک نهاد عمومی غیر دولتی محسوب می شود و در حوزه های فرهنگی و هویت آفرینی تاثیرگذار هم هست، تلاش دارد تا حس نوعدوستی مردم شهر قزوین را به مردم ستم دیده غزه و لبنان نشان دهد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنگ نابرابرانه و خشونت باری هستیم اما کشورهای مستبد بدانند که مردم پای محور مقاومت و همچنین در کنار مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان هستند تا بخشی از آلام آنها کم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha