کسب ۲ مدال نقره در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلیس

تهران- ایرنا- تیم دانش‌آموزان مخترع ایران با دو طرح عینک هوشمند برای نابینایان و سیستم هوشمند شناسایی احساسات صورت انسان برای کاربردهای مختلف صاحب ۲ مدال نقره مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلیس - لندن ۲۰۲۴ شد.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه جشنواره دانش آموزی ابن سینا، مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلیس - لندن ۲۰۲۴ در روزهای ( ۲۵ تا ۲۷ سپتامبر) ۴ تا ۶ مهر به صورت حضوری و غیر حضوری و به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن و با حضور ۳۲ کشور و ارائه ۲۸۵ پژوهش و اختراع دانش آموزی برگزار شد.

مهدی رشیدی جهان سرپرست تیم های علمی دانش آموزان ایرانی با اشاره به دریافت ۲ مدال نقره این مسابقات توسط دانش آموزان ایرانی گفت: در این دوره از مسابقات تیم هایی از کشورهای انگلستان، عربستان سعودی، ژاپن، فرانسه، رومانی، تایوان، آلمان، امارات متحده عربی، کرواسی، کانادا و دیگر کشورها به رقابت پرداختند و از کشورمان نیز ۲ تیم حضور داشتند.

وی یادآور شد: تیم متشکل از امیرعباس کاووسی امین و آرتین سالاری با طرح عینک هوشمند برای نابینایان صاحب مدال نقره و تیم متشکل از ایلیا رضازاده و پادرا قزوینیان با طرح سیستم هوشمند شناسایی احساسات صورت انسان برای کاربردهای مختلف دیگر مدال نقره این مسابقات را برای ایران به ارمغان آوردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha