۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85615817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۱ کیلومتر از شبکه‌های سیمی میاندوآب به کابل خودنگهدار تبدیل شد

مهاباد- ایرنا- رییس شرکت توزیع برق میاندوآب گفت: در راستای توسعه و پایداری شبکه برق ۷۱ کیلومتر از شبکه سیمی این شهرستان به کابل خودنگهدار طی نیمه نخست امسال تبدیل شده است.

خلیل خیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تبدیل شبکه‌های مسی به کابل‌ خودنگهدار یکی از برنامه‌های اساسی شرکت توزیع در سال های اخیر بوده و نقش چشمگیر اجرای این پروژه در کاهش تلفات، جلوگیری از انشعابات غیرمجاز و بهینه‌سازی و نوسازی شبکه، مدیریت توزیع برق میاندوآب نیز در همین راستا طی ۶ ماه ابتدایی سال ۳۸ کیلومتر از شبکه شهری و ۳۳ کیلومتر از شبکه های روستایی میاندوآب را با کابل خودنگهدار جایگزین کرده است.

وی از تداوم اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار تا پایان سال خبر داد و گفت: بهبود ولتاژ مشترکین، پیشگیری از استفاده غیرمجاز از شبکه برق، جلوگیری از سرقت سیم مسی و همچنین کاهش خاموشی بخشی از مزایای اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است.

مدیر توزیع برق میاندوآب بیان کرد: با هدف تامین روشنایی پایدار در معابر و در راستای سیاست های مدیریت مصرف و بهینه سازی مصارف روشنایی خیابان‌های میاندوآب، ۲۰۰ دستگاه چراغ ال‌ای دی ۱۵۰ وات با کیفیت نور بالا جایگزین چراغ های ۴۰۰ وات و ۲۵۰ دستگاه چراغ ۳۵ وات با چراغ های ۷۰ وات قدیمی در سطح معابر این شهرستان جایگزین شد.

وی اضافه کرد: احداث بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی در نقط مختلف شهری و روستایی از دیگر اقدامات این مدیریت از ابتدای سال تا کنون است که از این میزان یک هزار و ۶۰۰ متر در حوزه روستایی و ۵۰۰ متر به همراه ۷ دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف شهری احداث و نصب شده است.

خیری یادآور شد: احداث چهار هزار متر خط ۴۰۰ ولت تعهدات مردمی حوزه شهری و روستایی و تامین برق پروژه‌های اهدایی با نصب ۳۵ دستگاه ترانسفورماتور و ۳ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت از دیگر پروژه‌هایی است که در راستای خدمت رسانی به مردم میاندوآب از ابتدای امسال تا کنون اجرا شده است.

میاندوآب از شهرهای جنوب آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha