مغموم برای «سیدمقاومت» مغرور برای «وعده صادق۲»/ تهران دوباره خروشید

تهران- ایرنا- غم شهادت «سیدحسن نصرالله» و غرور پیروزی عملیات «وعده صادق۲» در چشمان و مشت‌های گره کرده پایتخت‌نشینان موج می‌زند، تهران بار دیگر در حمایت از فلسطین، غزه، لبنان، حزب الله، مقاومت و قدس شریف خروشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مردم تهران از ۲ بعدازظهر روز چهارشنبه -۱۱ مهر- در میدان آیینی امام حسین (ع) تجمع کردند، خورشید، آسمان را شکافته و چون حقیقت مقاومت عیان بود؛ و بار دیگر مردم همیشه در صحنه پایتخت در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت، سیدحسن نصرالله از هر گوشه تهران به میدان آئینی امام حسین(ع) رسانده بودند.

تهرانی‌ها با در دست داشتن پرچم ایران، پوسترهایی از تصویر چهره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله، پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم کودکش صهیونیست را محکوم می‌کنند و فریاد آزادی غزه و فلسطین و قدس شریف را سر می‌دهند.

غم شهادت «سیدحسن نصرالله» و غرور پیروزی عملیات «وعده صادق۲» در چشمان و مشت‌های گره کرده پایتخت‌نشینان موج می‌زند، تهران بار دیگر در حمایت از فلسطین، غزه، لبنان، حزب الله، مقاومت و قدس شریف خروشید؛ همه این زنان و مردان از عملیات وعده صادق ۲ که دیشب از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد بسیار خرسند هستند و جنایت رژیم صهیونیستی را در ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان سیدحسن نصرالله محکوم کردند.

یکی از شرکت‌کنندگان در اجتماع میدان امام حسین (ع) یک پلاکارد که بر روی آن با ماژیک مشکی نوشته «آبشار زیاد دیدیم اما آبشار موشکی دیدنی بود» و «دست مریزاد برادر سپاهی» و باز پشت آن نوشته «هر که با آل علی درافتاد ورافتاد» را در دست دارد.

مغموم برای «سیدمقاومت» مغرور برای «وعده صادق۲»/ تهران دوباره خروشید

معصومه خبازی که این پلاکارد را در دست دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیشب به خاطر اجرای عملیات صادق ۲ از بس شادی کردم صدایم گرفته، خیلی خوشحالم و افتخار می کنیم به اینکه ایرانی هستیم. مسئولان از موشک‌هایی استفاده کردند که به قلب تلاویو برخورد می‌کند و آنها از ترس به پناهگاه می روند.

خبازی ادامه داد: اگر اسرائیل بخواهد واکنشی نسبت به عملیات وعده ۲ انجام دهند، ایران از موشک‌هایی استفاده می‌کند که همه دنیا را متحیر می کنند.

زهرا فتحی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیشب خیلی خوشحال شدم و از فرط خوشحالی گریه کردم. ان‌شاءالله رژیم صهیونسیتی نابود شود. از نیروهای سپاه ممنونیم.

نیکو رحمانی نیز با بیان اینکه تا پای جان، پای رهبر و انقلاب ایستاده ایم، گفت: خیلی خوشحالم، ان‌شاالله نظاره‌گر نابودی اسرائیل و آمریکا باشیم.

حسین اعلایی که عکس شهید سیدحسن نصرالله را در دست گرفته نیز گفت: عملیات دیشب انتقام برای هنیه مهمان عزیز ما و سیدحسن نصرالله فرمانده حزب الله بود. وی افزود: عملیات وعده صادق گوشه‌ای از حماسه های ایران بود. ما هشت سال در دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل عراق ایستادیم، اما اکنون با تجهیزات پیشرفته مقابل کشورهای ابرقدرت ایستاده ایم.

مغموم برای «سیدمقاومت» مغرور برای «وعده صادق۲»/ تهران دوباره خروشید

اقدس‌السادات یکی دیگر از شرکت کنندگان در این اجتماع که در سایه یک خودرو پارک پارک شده در میدان امام حسین بر روی زمین نشسته و در حال خواندن قرآن است. به خبرنگار ایرنا گفت: من معلم یکی از دبیرستان های تهران هستم‌ دیشب به خاطر عملیات وعده صادق به قدری خرسند شدم که خوشی مردم غزه را دیدم‌.

وی افزود: خوشحالی من در شب گذشته به اندازه پیروزی انقلاب و پیروزی ایران در جنگ تحمیلی بود. دست نیروهای سپاه پاسداران را می بوسم.

او ادامه داد: تا ساعت دو بامداد رسانه ها را دنبال می کردم و خوشحالی مردم را می دیدم. ان‌شاالله خداوند، کشور و رهبر را از مکر دشمنان اسلام حفظ کند تا این پرچم به دست ولی‌عصر برسد.

مریم خاکباز گفت: عملیات وعده صادق به درستی انجام شد و عالی بود. ما پیرو رهبریم و منظر بودیم رهبر معظم انقلاب دستور این عملیات را بدهد. امیدوارم این جنگ به فرج آقا امام زمان ختم شود.

حسین غفوری نیز گفت: عملیات شب گذشته به موقع و سرشار از شجاعت بود. از اینکه رهبرم، آقای سیدعلی خامنه ای است افتخار می کنم. این اعتقاد من است؛ از گذشته ابرقدرت بودیم و هستیم و ان‌شالله خواهیم ماند.

مغموم برای «سیدمقاومت» مغرور برای «وعده صادق۲»/ تهران دوباره خروشید

اسرافیل علاوردی که پلاکاردی با مضمون سرباز توایم که در گوشه سمت آن عکس آقا چاپ شده و دو گل قرمز بر بالای آن چسبانده درباره این نوشته گفت: این یعنی بدون قید و شرط سرباز مقام معظم رهبری هستیم. این ایده دوست رزمنده من است. چیزی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. این یک کار دلی است که امیدوارم به دل آزادگان بنشینید.

وی افزود: عملیات وعده صادق ۲ به موقع توسط رزمندگان سپاه انجام شد. ضربه کوبنده ای بود و فکر نمی کنم این عملیات آخر باشد. با توجه به شرارت‌های پایان‌ناپذیر اسرائیل و دشمنی دیرینه صهیونیست‌ها با ‌مسلمانان حتما این اتفاق دوباره تکرار می شود.

علاوردی ادامه داد: وظیفه‌ای که خداوند به عهده ما گذاشته، استقامت است. ما امیدواریم هر چه زودتر مردم مظلوم منطقه بعد از گذشت ۷۰ سال از دست اهریمن رهایی یابند. در ورودی میدان امام حسین (ع) صندوق‌هایی برای جمع آوری کمک به مردم غزه، خیرات نان، صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)، کمک به صحن و شبستان حضرت زینب (س) در کربلا و توسعه حرم امام حسین (ع) تعبیه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha