ایران در حمله موشکی به تل‌آویو نشان داد که بر سر مسائل حاکمیتی با کسی تعارف ندارد

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در حمله موشکی خود به تل‌آویو و حیفا به همگان ثابت کرد که بر سر مسائل مربوط به حق حاکمیتی خود با کسی تعارف ندارد.

محمد سرگزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حمله موشکی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی افزود: جمهوری اسلامی ایران به همگان ثابت کرد که هرگونه نقض حاکمیت خود را قاطعانه پاسخ می‌دهد و از حق حاکمیت خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید.

وی ادامه داد: عده ای از کشورها باور نمی‌کردند که ما دانش ساخت و تولید موشک هایپرسونیک نقطه زن را داشته باشیم اما جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی خود به پایتخت رژیم صهیونیستی توانایی خود در این حوزه را به همگان ثابت کرد.

سرگزی خاطرنشان کرد: در روزهایی که ما صبر راهبردی در پیش گرفته بودیم دشمنان در محاسبات خود مرتکب خطای راهبردی شدند و فکر می‌کردند که ایران به خاطر انفعال و ترس به شهادت سید حسن نصرالله پاسخ نمی‌دهد اما این صبر راهبردی به خاطر آن بود که در زمان و با برنامه‌ریزی مناسب حمله موشکی به خاک رزمین‌های اشغالی انجام شود.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: حمله جمهوری اسلامی ایران به پایتخت رژیم صهیونیستی یک جنگی و اقدام ترکیبی بود که هم بعد موشکی داشت و هم جنگال و غیر و همگی با هماهنگی کامل انجام شد.

به گزارش ایرنا، جمهوری اسلامی ایران سه شنبه شب 10 مهر 1403 و در پاسخ به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله توسط رژیم صهیونیستی با صدها موشک پایتخت این رژیم و بندر حیفا را مورد هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha