۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85616102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع پرشور مردم اهواز در حمایت از «عملیات وعده صادق ۲» برگزار شد

اهواز - ایرنا - هزاران نفر از مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز شامگاه چهارشنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲»، مقابل حسینیه عاشقان ثارالله اهواز تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، اجتماع پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز در حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین و همچنین حمایت گسترده از «عملیات وعده صادق ۲» و حمله موشکی ایران اسلامی به سرزمین اشغالی، با پرچم مقدس ایران، جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و با سر دادن شعار علیه صهیونیست ها و استکبار جهانی انزجار خود را نسبت به جنایت های این رژیم کودک کش نشان دادند.

در این تجمع پرشور افشار مختلف مردم، جامعه روحانیون، خانواده شهدا، زنان و دختران، کودکان و نوجوانان، جامعه ایثارگران و جانبازان استان خوزستان حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، سرتیپ پاسدار احمد خادم‌سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از فرماندهان سپاه بسیج حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار "الله اکبر"و "مرگ بر اسرائیل" ، "حیدر حیدر" حمایت خود را از اقتدار ایران اسلامی در برخورد با متجاوز و انتقام خون شهیدان اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و فرماندهان شهید کشورمان در جبهه مقاومت اسلامی اعلام کردند.

اجرای سرود حماسی گروه زهرائیون، مداحی مصطفی مروانی از مداحان مطرح استان ، شعرخوانی حماسی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از برنامه های ویژه این اجتماع پرشور بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود در شامگاه سه شنبه (۱۰ مهر ۱۴۰۳) اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha