عملیات موشکی ایران خط بطلانی بر همه تخریب‎‌ها و تهدیدها بود

تهران - ایرنا - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شب گذشته با این اقتدار(حمله ایران به رژیم صهیونیستی)، خط بطلانی به همه حرف‌ها، تحلیل‌ها، تخریب و تهدیدها کشیدیم و ما موضع مقتدر گذشته‌مان را داریم و در همان جایگاه قرار می‌گیریم و موجب امیدواری مردم و رفع نگرانی شد.

به گزارش ایرنا، سردار ابراهیم جباری روز چهارشنبه با اشاره به حمله ایران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اجرای عملیاتی در این سطح، با این عظمت، وسعت و قدرت مقدماتی دارد و باید زمینه این عملیات فراهم شود.

وی افزود: درصدد بودیم که این کار انجام شود و این زمانی که طول کشید، آنها تصور کردند تاخیر است و واکنش مردم ستودنی و قابل تحسین و تقدیر است که اینگونه پای کار هستند.

جباری ادامه داد: آنها(دشمن) تصور کردند ما دچار ضعف و مشکل هستیم و آمادگی برای برخورد نداریم و حرف‌هایی را در دو ماه اخیر زدند.

جباری با بیان اینکه ما در شرایط بسیار عالی و مقتدرتر و مستحکم تر از گذشته قرار داریم، تصریح کرد: اعلام کردیم اگر بخواهند حرکت دیگری انجام بدهند، اگر شب گذشته ۲۰۰ موشک که ۹۰ درصد به اهداف رسید، شلیک شد، این بار چند صد و چندین هزار موشک خواهیم زد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: ما شب گذشته جاهای حساسی مانند آشیانه F۳۵ را زدیم و کار بزرگی است و نظام جمهوری اسلامی تا امروز بنایی بر برخورد با مردمشان را ندارد و برخورد با قدرت پوشالی و شیطانی آنها و نیروهای مسلح و اطلاعات آنهاست.

وی درباره ترور بزرگان جبهه مقاومت افزود: آمریکا، اروپا و برخی کشورهای متحجر منطقه امکانات وسیعی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند و مزدورانی در کشورهای منطقه وجود دارند که با دادن اطلاعات به آنها موحب برخی ضربات می‌شوند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با صدها موشک تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا را مورد هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha