۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85616145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات وعده صادق ۲ ضعف رژیم غاصب صهیونیستی را به جهان نشان داد

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان از توابع استان اصفهان گفت: عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که گنبد آهنین رژیم کودک‌کش اسرائیل جواب نداد و همه سرمایه نظامی این رژیم با تعدادی از موشک های مقاومت دچار اضمحلال شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمدی فشارکی چهارشنبه شب در اجتماع مردم کاشان به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله و قدردانی از نیروهای مسلح به پاس عملیات( وعده صادق ۲) افزود:تاریخ می نویسد که این موشک ها خرج خنده مردم مظلوم و بی‌دفاع شد، این موشک‌ها از قلب ایران اسلامی پرتاب شد، از گنبد آهنین عبور کرد و مواضع نظامی،امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد.

وی اظهار کرد:با وجود اینکه می‌توانستیم محل اسکان و مواضع رفاهی و تفریحی این رژیم را مورد هدف قرار دهیم و به گفته خود فرماندهان این رژیم در دسترس ایران بود اما تنها نقاط برنامه ریزی شده در عملیات و غیرمسکونی مورد هدف قرار گرفت.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: امروز ملت ایران در منطقه و محور مقاومت در یک جایگاه بزرگ و مقتدرانه قرار دارد، عبور موشک‌های ایران از آسمان تل آویو ،خونخواهی مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و دفاع از خون سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه و شهید نیلوفران را در پی داشت.

محمدی فشارکی افزود: عملیات وعده صادق ۲ دستاورد های بزرگی به همراه داشت و ابتدایی ترین دستاورد آن آسیب زدن به زیرساخت های نظامی، امنیتی و انرژی در سرزمین های اشغالی بود و در حوزه نظامی ۲۰ فروند هواپیمای اف ۳۵ مورد هدف قرار گرفت.

وی اظهار کرد:شهردار تل‌آویو عنوان کرد که کسی ما را نجات دهد؛ نتانیاهو ما را وارد دیوانگی و جنون کرده است، آیا اینها دستاورد بزرگی نیست؟ باید این قدرت را روز به روز در جبهه مقاومت شاهد باشیم.

کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha