تفویض اختیار امور اقتصادی به کارگروه‌های شهرستانی اصفهان

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: یکی از اقدامات توسعه محور مدیریت استان، تفویض اختیار مسائل امور اقتصادی از مرکز استان به کارگروه‌های شهرستانی بوده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز پنجشنبه به نقل از محمود حقیقت‌سرشت اضافه کرد: علاوه بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، امور بسیار مهمی در کارگروه آرد و نان نیز به کارگروه‌های شهرستانی تفویض شده است.
وی در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان کوهپایه اظهار کرد: این کار با هدف رفع چالش‌های فعالان اقتصادی انجام شد.

حقیقت سرشت اضافه کرد: این رویکرد موجب شده است تا امور با سرعت و دقت بیشتری دنبال و رضایت فعالان اقتصادی نیز بیش از پیش حاصل شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بررسی ۱۴ پرونده فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه در این جلسه خبر داد و گفت: چالش فعالان اقتصادی در حوزه‌های زیرساختی، تامین آب، برق و گاز، امور مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی، بیمه و مالیاتی بررسی و مصوباتی اتخاذ شد.
حقیقت سرشت اضافه کرد: امیدواریم تصمیمات و مصوبات این ستاد بتواند موانعی را از پیش روی فعالان اقتصادی استان بردارد و هدف ایران اسلامی در رشد تولید محقق شود.

به گزارش ایرنا، ۳۴۹ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و سه جلسه کارگروه تسهیل شهرستانی در استان اصفهان تاکنون برگزار شده است.

هدف از برگزاری این نشست‌ها ترویج و تقویت شکل‌گیری کارگروه‌های اقتصادی از جمله تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌های استان اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha