۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85616645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا شنبه مواج پیش‌بینی شد

۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85616645
خلیج فارس تا شنبه مواج پیش‌بینی شد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی از بعد از ظهر امروز به تدریج با افزایش سرعت بادهای شمالی خلیج فارس تا اواخر وقت شنبه هفته آینده، مواج و متلاطم خواهد بود. 

حسین مستانه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان و خیزش گردوخاک محلی در برخی نقاط مستعد استان پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، و به تدریج همراه افزایش باد و فردا در برخی نقاط همراه باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از بعدازظهر بتدریج ۱۲ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مستانه افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب در همه مناطق ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

هواشناسی رگبار پراکنده باران برای استان بوشهر پیش بینی کرد

هواشناسی برای استان بوشهر هشدار دریایی صادر کرد

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۵ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۴۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۰ خواهد بود.

مستانه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته خورموج، اهرم و برازجان به ترتیب با ۴۴، ۴۲ و ۴۱ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه و در سایر شهرستان‌های استان نیز دمای زیر ۴۰ درجه به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha