راهپیمایی دانشجویی در حمایت از جبهه مقاومت/ طنین «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» در آسمان تهران

تهران - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور به همراه اقشار مختلف مردم با حضور در میدان فلسطین حمایت خود را از جوانان و رزمندگان جبهه مقاومت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از دانشجویان دانشگاههای کشور به همراه اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه - ۱۲ مهر ماه - در میدان فلسطین گرد هم آمدند و با سر دادن شعارها و خواندن اشعار حماسی، حمایت خود را از رزمندگان جبهه مقاومت و نیز اقدام نیروهای مسلح کشورمان در دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهایی چون «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» سر دادند و بر آمادگی جوانان انقلابی برای اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل تاکید کردند.

دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی هزاران نفری، در حالی که کفن پوش بودند و پرچم های ایران و فلسطین و حزب الله لبنان را در دست داشتند، از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای موفقیت آمیز عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند.

آنان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، شراکت سران کاخ سفید در جنایت ها و نسل کشی رژیم صهیونیستی و کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه و لبنان را یادآور شدند.

دانشجویان شرکت کننده در این مراسم سپس با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق» به سمت لانه جاسوسی آمریکا در تهران حرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ۱۰ هزار نفری که با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شده است، تروریسم دولتی این رژیم در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، از جمله شهید سیدحسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان را محکوم کردند.

دانشجویان شرکت کننده در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم نیز به صورت خودجوش آنان را همراهی می کردند، پس طی گذر از خیابان طالقانی، در مقابل لانه جاسوسی آمریکا تجمع کردند و شعارهای ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی سر دادند.

سردار احمد وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه و وزیر سابق کشور در جمع این دانشجویان به سیر تحول جبهه مقاومت در دوران دبیرکلی شهید سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار توانست با اخراج صهیونیست ها از جنوب لبنان، کاری را انجام دهد که دنیای عرب در ۶۰ سال قبل از آن به خود ندیده بود.

وی با یادآوری اینکه صهیونیست ها در بیش از سه دهه گذشته بارها با دسیسه های مختلف تلاش کردند تا حزب الله را به شکست بکشانند و سلاح را از دست نیروهای مقاومت خارج کنند، افزود: ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی موقعی از جنوب لبنان گریخت که هنوز غذایشان در سنگرها گرم مانده بود.

سردار وحیدی به حمایت سیدحسن نصرالله از جریان مقاومت بویژه در زمان ظهور داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: شهید نصرالله در کنار سوریه ماند تا خط مقدم مقاومت سقوط نکند.

 فرمانده اسبق نیروی قدس سپاه تصریح کرد: نصرالله در مقابل داعش ایستاد و اجازه نداد پای آن در لبنان باز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha