۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱
کد خبر: 85616797
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شهرداری آستارا بازی را به حریف خود واگذار کرد

آستارا - ایرنا - در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی تیم های شهرداری آستارا و پالایش نفت بندر عباس با برد میهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های شهرداری آستارا و پالایش نفت بندر عباس در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) عصر پنجشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا که با حضور هواداران پرشور آستارایی همراه بود به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برد تیم پالایش نفت بندر عباس به اتمام رسید.

تک گل این بازی را محمد علیزاده در نیمه دوم بازی به ثمر رساند و تیم فوتبال پالایش نفت بندر عباس توانست این بازی را به نفع خود به پایان برساند.

در این بازی ترکیب تیم‌ شهرداری آستارا را، گودرز داوودی، ادریس کوچکی، امیر علیدادی، پیام آبچار، محمدجواد لورایی، داریوش بخت، ابوالفضل آذرنوشان، سینا قنبرپور، سهیل پوربخش، امیرمحمد حسین‌پور، بلال ارازی تشکیل می دادند.

برای تیم پالایش نفت بندرعباس، مسلم حق‌شناس، امید سام‌کن، رضا فرجی، محمد علیزاده، میلاد باقری، محمد اهل‌شاخه، رحیم آلبوغبیش، محمد چهارمحالی، میلاد شعبانلو، ابراهیم صالحی، معین رنجبریان به زمین مسابقه رفتند.

شهرستان مرزی آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha