سردار سلیمانی: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک تغییر بزرگ جهانی بود

ساری- ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران جمهوری اسلامی را به عنوان مردمسالاری اسلامی جایگزین رژیم منحط پهلوی کرد که این آغاز یک تغییر بزرگ جهانی بود.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی امشب -چهارشنبه- در اجلاسیه پایانی دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران که در سالن ۶ هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی ساری برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران، نقشه جنایتکاران و سلطه گران را تغییر داد و انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) به عنوان الگوی جذاب و تمدنی جایگزین رژیم شاهنشاهی شد.

وی افزود: این تحول بزرگ با نقش‌آفرینی مردان و زنان مسلمانی که به ندای امام(ره) لبیک گفته بودند، ایجاد شد و با راهبرد غلبه خون بر شمشیر هژمونی قدرت را در دنیا تغییر داد.

سردار سلیمانی با بیان این‌که به دست آوردن موفقیت بزرگ بدون سلاح و شمشیر مفهوم قدرت را تغییر داد، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) معرفی‌کننده قدرت نرم در جهان محسوب می‌شود و با انقلاب اسلامی مفهوم جدیدی از قدرت در دنیا عرضه شد. ملت ایران با تمسک بر ایمان و معنویت بر قدرت‌های جهانی پیروز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تحول در مساله فلسطین را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به جنگ و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) با تکیه بر نظریه جمهوری اسلامی و در نظر گرفتن توانایی ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی، اقدام راهبردی و تاریخی دفاع عاشورایی و مردم پایه را رقم زد.

سردار سلیمانی با بیان این‌که در دفاع مقدس، دفاع عاشورایی شکل گرفت، گفت: در دفاع مقدس شاهد مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر بودیم که برابر تهاجم چند لشکر، نیروی هوایی، توپخانه و غیره بودیم.

سردار سلیمانی: انقلاب اسلامی ایران آغاز یک تغییر بزرگ جهانی بود

وی گفت: با تحولی که حضرت امام(ره) درباره فلسطین ترسیم کردند و رهبر معظم انقلاب آن راهبرد یعنی نابودی رژیم صهیونیستی را ادامه دادند، ملت ایران نیز بر این راهبرد استقامت و ایستادگی کرد و امروز ایران به قدرت بزرگ در مقابل رژیم اشغالگر تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: همه قدرت‌های زورگوی غربی پشت رژیم صهیونیستی صف کشیدند. اما پرچمداری انقلاب اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت و شکل‌گیری گروه‌های مقاومت لبنانی، عراقی و سوری نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در مقابله با صهیونیست یک راهبرد موفقیت‌آمیز را دنبال کرده است.

سردار سلیمانی افزود: در عملیات وعده صادق۲ موشک‌های سهمگین بر سر اسرائیل فرود آمد. ما بر این راهبرد مقاومت و ایستادگی ثابت‌قدم خواهیم ماند و ذره‌ای از آرمان‌های ملت ایران و اهداف انقلاب اسلامی عقب نمی‌نشینیم.

به گزارش ایرنا، دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران از ۲۸ شهریور آغاز شد و طی ۲ هفته اخیر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاه و چند اجلاسیه ادامه یافت که امشب آخرین اجلاسیه آن با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مازندران، مسئولان ملی و استانی و هزاران نفر از مردم برگزار شد. برنامه‌های این کنگره ملی فردا و پس‌فردا نیز ادامه می‌یابد و شامگاه شنبه -۱۴ مهر- با اجرای سمفونی «دیار علویان» توسط ارکستر ملی ایران در تالار فرهنگ و هنر ساری پایان می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha