نماینده سابق ولی فقیه در سوریه: حزب الله ساقط شدنی نیست

مشهد -ایرنا - نماینده سابق ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه دشمن بداند حزب الله ساقط شدنی و از هم پاشیدنی نیست، گفت: عملیات وعده صادق ۲ تحقیر دشمن بود.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت دبیرکل حزب الله لبنان در حرم مطهر رضوی افزود: یکی از اساسی‌ترین ارزش‌های زیربنایی انسان اخلاص و توجه به خدا است. اخلاص که باشد انسان از غیرخدا تهی می‌شود و پروردگار نیز به او بصیرت می‌دهد.

وی ادامه داد: انسان مخلص خود را نمی‌بیند بلکه خدا را می‌بیند شهید سید حسن نصرالله از جمله این انسان‌های مخلص بود. او هیچگاه از خودش نمی‌گفت و همه پیروزی‌ها را به رهبر معظم انقلاب نسبت می‌داد.

نماینده سابق ولی فقیه در سوریه اظهار کرد: انسان مخلص هرگز ناتوان و ناامید نمی‌شود و نمی‌ترسد.

وی ادامه داد: نصرالله شاگرد مکتب امامین انقلاب بود و خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌دانست.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه ششم مهرماه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در «ضاحیه» بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند، در این حملات سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید.

مراسم بزرگداشت دبیرکل حزب الله لبنان از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس و شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان با حضور اقشار مختلف مردم در رواق امام خمینی(ره) حرم امام هشتم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha