۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85616976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: لرستان ظرفیت سالانه تولید ۵۰ هزارتن گوشت قرمز را دارد

خرم آباد-ایرنا- استاندار لرستان روز پنجشنبه در حاشیه در بازدید از واحدهای تولید و دامی گفت: این استان ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن گوشت قرمز در سال را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۳۳ هزار تن در سال گوشت قرمز در استان تولید می شود که با برنامه ریزی مناسب می توان این عدد را به ۵۰ هزار تن رساند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مقدار از تولید حمایتهای لازم در سطح دستگاه های ذیربط استان انجام شده اما نیاز است که علاقه مندان به سرمایه گذاری در این بخش پای کار باشند.

استاندار لرستان عنوان کرد: نیازهای زیرساختی از جمله آب و هوای مناسب و بستر تولید علوفه و همچنین شهرک های دامی در استان موجود و برای سرمایه گذاری آماده هستند.

شفقت به بازدید های انجام شده از واحدهای تولیدات دامی اشاره کرد و گفت: نقدینگی یکی از مهم ترین انتظارات فعالان این بخش است که تلاش می کنیم با بهره گیری از منابع تبصره ۱۸ حمایتهای لازم صورت گیرد..

وی به کمبود کارگر در این واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: افراد جویای کار و علاقه مند به کار در واحدهای تولیدات دامی می توانند با مراجعه به سازمان جهادکشاورزی برای اشتغال در این بخش پیگیری کنند.

استاندار لرستان به برگزاری جلسه با معاونان وزیر جهادکشاورزی در هفته های آتی اشاره کرد و گفت: برای تامین نهاده بخش تولیدات دامی به عنوان یکی از مطالبات فعالان این بخش به زودی همراه با رییس سازمان جهادکشاورزی استان با معاونان ذیربط در وزارت جلسات لازم برگزار خواهد شد.

در این برنامه یک روزه استاندار لرستان همراه با معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از واحدهای مرغ تخمگذار که تا ۲ ماه دیگر افتتاح خواهد شد، شهرک دام چگنی و گاوداری تحت مدیریت اوقاف، واحد پرورش گوساله گوشتی و واحد بسته بندی گوشت به عنوان یکی از واحدهای منحصر به فرد بسته بندی در غرب کشور بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha