نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است‌

تهران- ایرنا- فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت هفته انتظامی در پیامی این روز را تبریک گفت و تاکید کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است‌.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ احمدرضا رادان امروز (جمعه) در این پیام که در قالب یادداشتی به مقام معظم رهبری نوشته است، افزود: «فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای، نام انتظامی کشور در تاریخ انقلاب اسلامی، با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیرزنانی عجین شده که خالصانه، بی ادعا و جان برکف، در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تلاش می‌کنند.
بی تردید، سهم بزرگی از امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های شبانه روزی بزرگ مردان و سبزاندیشانی است که بی ادعا و جان برکف، از مرز تا مرکز، بی وقفه و شبانه روز، در حال خدمت هستند.

در حالی هفته انتظامی امسال را با شعار " پلیس هوشمند، مردم قانون مدار " را از روز جمعه آغاز می کنیم که پس از جنایات جنگی اخیر رژیم غاصب، سفاک و ددمنش صهیونیست در غزه و جنوب لبنان، با انجام عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز وعده صادق ۲ ضمن تأدیب سردمداران آن رژیم جعلی، موجی از شور و نشاط، وجود نازنین مردم وفادار ایران اسلامی را فرا گرفته است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز و والامقام، خصوصاً شهدای گرانقدر فراجا، هفته انتظامی را به تمامی همکاران عزیز و خانواده‌های صبور و گرامی آنان تبریک عرض نموده و اعلام مینمایم که قدردان زحمات تک تک شما عزیزان هستم.

به گزارش ایرنا، ۱۳ مهرماه هر سال در تقویم شمسی به عنوان روز انتظامی نامگذاری شده است که هفته انتظامی نیز از همین روز آغاز می شود. پیشتر ۲۷ تیرماه به مناسبت تصویب قانون ادغام نیروی انتظامی به این نام شناخته می شد که از سال ۱۳۷۸ با درخواست نیروی انتظامی و تصویب مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا زمان برگزاری هفته نیروی انتظامی از تیرماه به مهرماه انتقال یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha