حمله کوبنده ایران به مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی موجب دلگرمی آزادگان جهان شد

تهران- ایرنا- سفیر کشورمان در کویت گفت: حمله کوبنده موشکی جمهوری اسلامی ایران به مراکز نظامی و تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی موجب دلگرمی و شادمانی آزادگان جهان بویژه ملت های فلسطین و لبنان شده است. 

به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ مجلس ترحیم و بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و شهدای همرزمش با حضور مدیران نهادهای ایرانی دبیران مجتمع مدارس ایرانی وتعدادی از خانواده های کویتی و ایرانی در محل اقامتگاه سفیر کشورمان در کویت برگزار شد.

محمد توتونچی سفیر کشورمان در کویت طی سخنانی در این مراسم ضمن تجلیل از فداکاری وایثارگری سید مقاومت گفت: سید حسن نصرالله سید قلب‌ها بود و به جاودانه‌های تاریخ پیوسته است و نه تنها مایه افتخار شیعیان بلکه موجب عزت وسربلندی همه آزادگان جهان است.

وی شهادت سید حسن نصرالله را خسارتی بزرگ برای جبهه مقاومت دانست هرچند حزب الله فعلی لبنان امتداد شخصیت نصرالله خواهد بود و حزب الله بر ساختار تکیه خواهد داشت.

توتونچی افزود: حمله کوبنده موشکی جمهوری اسلامی ایران به مراکز نظامی و تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی موجب دلگرمی و شادمانی آزادگان جهان بویژه ملت های فلسطین و لبنان شده است.

در ادامه این مراسم تعدادی از روحانیون و مرثیه سرایان با قرائت اشعاری از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha