سارمینتو: برزیل-آرژانتین بزرگترین بازی تاریخ فوتسال است

تهران- ایرنا- ستاره تیم آرژانتین، نبرد این تیم با برزیل در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را بزرگ‌ترین بازی تاریخ فوتسال نامید.

به گزارش صبح جمعه ایرنا، جام‌ جهانی ۲۰۲۴ فوتسال در انتظار یک فینال جذاب و تاریخی است و آرژانتین و برزیل، یک‎شنبه هفته پیش‌ رو( ۱۵ مهر) در تاشکند برای تعیین قهرمان با هم روبه‌رو می‎‌شوند تا سوپرکلاسیکو این بار در فوتسال تکرار شود.

نیکو سارمینتو، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال آرژانتین به تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) گفت: فکر می‌کنم بدون شک این بزرگترین بازی تاریخ فوتسال است. معتقدم که این رویای تک تک افرادی است که در آرژانتین یا برزیل به دنیا آمده‌اند. شما رویای بازی در جام‌ جهانی، حضور در فینال و بازی در فینال بین آرژانتین و برزیل را دارید.

وی افزود: این بازی رویایی برای کل جهان است و آرژانتین مقابل برزیل بزرگ‌ترین دربی جهان است. همه دوست دارند آن را ببینند. بازی در چنین مسابقه‌ای واقعا بسیار خاص است. برای شکست برزیل در فینال، با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‎‌دانیم که این برای همه آرژانتینی ها چقدر اهمیت دارد.

پابلو تابوردا، دیگر بازیکن آرژانتین هم گفت: این یک نبرد دیوانه‌کننده است. من منتظر بازی آرژانتین مقابل برزیل بودم. این زیباترین اتفاق ممکن است. احتمالا این آخرین جام جهانی من خواهد بود. بازی در دربی آمریکای جنوبی در فینال جام جهانی باورنکردنی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha