پاسخ ایران؛ هیمنه گنبد آهنین اسراییلی ها را در هم شکست

امام جمعه موقت اصفهان گفت: پاسخ موشکی ایران (عملیات وعده صادق ۲) جلوه اقتدار و شجاعت رزمندگان ما بود و بار دیگر هیمنه دروغین گنبد آهنین اسراییلی ها را در هم شکست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای اصفهان افزود: ریختن بی امان بمب بر سر مردم مظلوم فلسطین؛ نمود خواری و استیصال رژیم صهیونیستی است و نباید اجازه دهیم دشمن با درنده خویی هایش احساس قدرت کند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: نباید با ادبیات ترس و ضعف با دشمن صحبت و او را جری کرد.

وی به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب همراه با گرامیداشت شهدای مقاومت اشاره و بیان کرد: این اقدام مخابره تصویر اقتدار و اتحاد ملت ایران به دشمنان است.

خطیب جمعه اصفهان افزود: چنانچه اسراییل و حامیانش دست از پا خطا کنند این بار سیلی محکم‌تری خواهند خورد و آنها بدانند نظام جمهوری اسلامی تمام قد پشت حزب‌الله لبنان و نهضت مقاومت مردم فلسطین ایستاده است.

امام جمعه موقت اصفهان به نقش آمریکا در ترور رهبران و فرماندهان مقاومت اشاره و بیان کرد: این تصور که مسائل آمریکا با ایران حل می شود ساده لوحی است.

حجت الاسلام محمودی با قدردانی از پاسخ موشکی ایران افزود: مقابل چشم جهانیان پدیدار شد که نیروهای مسلح ما چگونه بطور دقیق پایگاه‌های اسراییل را نشانه رفتند و منهدم کردند، بنابراین در ادبیات و تفکر ما اسراییل حریف و عددی نیست.

در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان؛ نمازگزاران با سر دادن شعارهایی جنایتهای رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان و به شهادت رساندن رهبران و فرماندهان مقاومت را محکوم کردند.

شماری از مردم اصفهان نیز دوشادوش مردم استانهای دیگر بطور خودجوش از شب گذشته برای شرکت در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب خود را به تهران رساندند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.این عملیات وعده صادق ۲ نام گرفت.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس در غزه، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو؛ نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در این حملات همچنین سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha