جهاد تبیین و کمک مالی از مصادیق مهم یاری جبهه مقاومت است

قم - ایرنا - عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری با توجه فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص فرض بودن جهاد و کمک به جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی، گفت: کمک مالی، جهاد تبیین و جهاد قلبی از مهم‌ترین مصادیق سخنان اخیر ایشان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده روز شنبه در جلسه ستاد مرکزی اعتکاف کشور در قم، اظهار کرد: با توجه فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فرض بودن کمک به جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی، تکلیف شرعی همه ما این است که از این فرمان اطاعت کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص ایستادگی نظامی با دشمن فعلاً تکلیفی به گردن مؤمنین و عامه مردم نیست، تصریح کرد: فرمان رهبر انقلاب چهار سطح دارد که یکی از آن‌ها، مقابله نظامی است که این موضوع نیز توسط رزمندگان جبهه مقاومت از مسیرهای مشخص دنبال می‌شود و همین اعلام آمادگی برای جنگ و مبارزه با رژیم کودکش صهیونیستی کفایت می‌کند.

فلاح‌زاده جهاد مالی را از دیگر اقدامات ممکن برای کمک به جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: کمک مالی به جبهه مقاومت از طریق مبادی مختلف رسمی اعلام شده امکان‌پذیر است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط امروز جامعه، خاطرنشان کرد: از دیگر سطوح تحقق فرمان رهبر انقلاب در خصوص کمک به جبهه مقاومت، جهاد لسانی است به معنای روشنگری، تبیین وضعیت جبهه مقاومت و سطح درگیری‌های اسرائیل و همچنین جنایت‌های آنان است.

فلاح‌زاده همچنین در این باره توضیح داد: جهاد قلبی نیز یکی از مراحل جهاد و همراهی با رزمندگان اسلام می‌باشد و این نیز دارای اجر و ثواب است که در مرحله عملی به معنی اعلام غم و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و شرکت در تجمعات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha