۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85618197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جرایم کیفری در خلخال کاهش یافت

۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85618197
جرایم کیفری در خلخال کاهش یافت

اردبیل ـ ایرنا ـ فرمانده انتظامی خلخال از کاهش جرایم کیفری و همچنین سطح آسیب‌های اجتماعی در نیمه نخست امسال در مقایسه با ۶ ماهه اول سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید هادی موسوی روز شنبه در دیدار با امام جمعه خلخال با گرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد: با تلاش‌های مامورین تحت فرماندهی انتظامی این شهرستان سطح جرایم سرقت در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل ۳۸ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: اغلب سرقت‌های صورت گرفته در این منطقه با تلاش مامورین پلیس آگاهی شهرستان کشف، سارقین دستگیر و روانه زندان شده و اموال مسروقه مالباختگان بازگردانده شده است.

فرمانده انتظامی خلخال با بیان اینکه خلخال عاری از جرایم سازمان یافته ، خشونت آمیز و سرقت‌های مسلحانه است، گفت: سطح جرایم کیفری و آسیب‌های اجتماعی این شهرستان نیز در مقایسه با ۶ ماهه سال گذشته در نیمه نخست امسال کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ موسوی با گرامیداشت ایام هفته فراجا از برگزاری ده‌ها برنامه برای اجرا در گرامی داشت این هفته در شهرستان خلخال خبر داد.

در این دیدار که به مناسبت گرامی داشت هفته فراجا برگزار شد، امام جمعه خلخال نیز با تبریک و گرامی داشت این هفته افزود: سلامت و امنیت به عنوان دو نعمت بزرگ الهی برای آرامش روحی و روانی هر جامعه محسوب می‌شود و باید قدر این نعمت‌ها دانسته شود.

حجت الاسلام سید رضا قدسی ادامه داد: امنیت هر جامعه در گرو بهره‌مندی از نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی هوشمند تلاشگر و ایثارگر است که خوشبختانه ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای انتظامی نظامی و امنیتی آگاه، مومن و معتقد یکی از کشورهای امن جهان محسوب می‌شود.

امام جمعه خلخال با تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: نباید خدمات بسیار ارزنده این نیرو و تلاش جان برکفان نیروی انتظامی زیر سوال برود و انتظار می‌رود مسئولین در ارائه سخنان خود در خصوص این نیرو دقت کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دفاع از کشور در نیروهای مسلح کشورمان به عنوان یک وظیفه الهی تلقی می‌شود، اضافه کرد: وجود روحیه و دیدگاه اعتقادی در همه قوای نظامی کشورمان از جمله فراجا کاملاً متفاوت از دیدگاه و رویکرد نیروهای نظامی و انتظامی سایر کشورهای جهان است و همین امر وجه تمایز قوای مسلح کشورمان با قوای مسلح سایر کشورهای دنیا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha