مرادمند:باید ۶ گل به هوادار می‌زدیم/در اروپا و لیگ نخبگان، این صحنه‌ها را پنالتی نمی‌گیرند

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: صحنه‌ای که منجر به پنالتی هوادار شد مورد ارزیابی دقیق کارشناسان داوری قرار بگیرد، این صحنه در لیگ‌های اروپایی یا لیگ نخبگان آسیا پنالتی نیست.

به گزارش ایرنا، محمد حسین مرادمند بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی با هوادار که با پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر سه امتیاز بازی با هوادار را به دست آوردیم تا دل هواداران استقلال شاد شود.

وی افزود: باید از جواد نکونام تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در روزهایی که هدایت استقلال را بر عهده داشت برای این تیم زحمت کشید.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: برای موفقیت یک تیم تمام مجموعه تیم باید همه عوامل یکدل باشند، یک شوک به استقلال وارد شد اما اتفاق‌های خوبی با همدلی در راه است.

مرادمند تصریح کرد: شرایط استقلال سخت بود، پس از شکست با پرسپولیس تحت فشار بودیم. با نمایش خوب و قابل قبول به برتری رسیدیم، ما می‌توانستیم پنج یا شش گل به حریف خود بزنیم.

وی تاکید کرد: دوست ندارم محروم بشوم و به داور بازی خسته نباشید می‌گویم اما صحنه‌ای که منجر به پنالتی هوادار شد مورد ارزیابی دقیق کارشناسان داوری قرار بگیرد. این صحنه در لیگ‌های اروپایی یا لیگ نخبگان آسیا پنالتی نیست.

بازیکن استقلال در پایان گفت: زحمت ما نباید زیر سوال برود، نباید اعتماد به نفس بازیکنان زیر سوال برود، بازی باید دو بر صفر به پایان می‌رسید و پنالتی درست نبود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha