۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85618887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۴ شهید و ۹۴ زخمی؛ آخرین آمار جنایات جدید رژیم اسرائیل در نوار غزه + فیلم

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایات جدید خود در نوار غزه ۲۴ فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه با حمله به آوارگان فلسطینی در یک مسجد در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه ۲۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه آوارگان فلسطینی در منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه نیز چندین نفر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی طبق رویه همیشگی آن که برای سرپوش گذاشتن بر جنایت خود بهانه های واهی را بیان می کند، ادعا کرد: افراد مسلح حماس را در مدرسه ابن رشد و مسجد شهدای الاقصی در منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادیم.

خلیل دقران سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در این باره گفت: جسد کودکانی را پذیرش کردیم که سر نداشتند.

وی تأکید کرد که همچنان کشتار و نسل کشی آوارگان ادامه دارد.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha