مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی مازندران معرفی شد

ساری- ایرنا- «تقی حسام» با حضور قایم مقام سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رییس کل دادگستری مازندران و معاون استاندار امروز (یکشنبه) به عنوان مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی این خطه شمالی معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم از یدالله ملکی که به مدت پنج سال به عنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مازندران خدمت کرده بود و به افتخار بازنشستگی نایل آمد، قدر دانی شد.

تقی حسام به عنوان مدیرکل جدید مازندران پیش از این مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران در این مراسم به اهمیت مراقبت و کنترل نیازهای اساسی با هدف امنیت در امور معیشت مردم اشاره کرد و گفت: همواره علاوه بر تولید، تامین و توزیع مواد های اولیه، مقوله نظارت و بازرسی و برخورد با متخلفان واحدهای صنفی نیز ضروری است.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی مازندران معرفی شد

حسن خیریانپور با اظهار این که بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی در مازندران وجود دارد که نقش تعزیرات حکومتی بسیار مهم و اساسی است، افزود: بررسی ها نشان می دهد که تعزیرات حکومتی استان مازندران با دانش، بینش و کوشش نسبت به ماموریت های خود به درستی انجام وظیفه می کند.

وی قاطعیت و جدیت تعزیرات حکومتی استان مازندران را در بررسی های پرونده‌های متخلفان زبانزد توصیف کرد و گفت: با توجه به حضور میلیونی مسافران در مازندران در تامین و نظارت کالاهای اساسی و برخورد با متخلفان با همکاری و مشارکت تعزیرات حکومتی استان بسیار مهم و ضروری است.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی مازندران معرفی شد

۹۰ درصد پرونده های تخلفات صنفی در تعزیرات حکومتی مازندران بررسی می شود

رییس کل دادگستری مازندران نیز در این مراسم به مهمانپذیری و مسافرپذیری استان اشاره کرد و گفت: نقش و ماموریت تعزیرات حکومتی استان در امور معیشتی مردم نقش محوری و اساسی است.

عباس پوریانی با بیان اینکه مسوولیت ماموران تعزیرات حکومتی در مازندران با توجه به افزایش قاچاق کالا و ارز در استان بسیار سنگین است، ادامه داد: از آن جایی که ۹۰ درصد پرونده‌های قاچاق در تعزیرات حکومتی استان مورد بررسی قرار می گیرد، بررسی‌ و برخورد قاطعانه در بازدارندگی قاچاق کالا و ارز بسیار اثرگذار است.

وی اظهار کرد: بررسی پرونده های تخلفات مربوط به کالاهای تملیکی که در انبارهای مازندران نیز وجود دارد باید با پیگیری و تلاش تعزیرات حکومتی به اتمام برسد.

رییس کل دادگستری مازندران با تاکید بر این که ساماندهی و مراقبت بازار با هدف جلوگیری از گران فروشی و عرضه به موقع کالاهای اساسی در این خطه شمالی بسیار مهم است، ادامه داد:گلایه مسافران و گردشگران از عرضه کالاهای اساسی با قیمت های نجومی در مناطق گردشگری به خصوص در سواحل مازندران زیاد است.

پوریانی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی استان باید به درستی ورود پیدا کند، گران فروشی به مسافران و گردشگران در مازندران سوء استفاده از مردم محسوب می‌شود.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی مازندران معرفی شد

مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی مازندران نیز در مراسم تودیع خود در گزارشی از مختومه و امحا ۵۰۰ هزار پرونده های تعزیرات با شرایط خاص طی سه سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت:رسیدگی به پرونده ها در تعزیرات حکومتی طبق قوانین در اسرع وقت انجام شده است.

یدالله ملکی که به پایان خدمت و بازنشسته شده است در عین حال از تاخیر در رسیدگی برخی از پرونده عذر خواهی کرد و گفت: در ۶ ماهه امسال از ۱۴ هزار پرونده تخلف تشکیل شده است که تاکنون ۹۵درصدآن مختومه شده است.

وی همکاری و مشارکت تعزیرات با دیگر دستگاه های نظارتی و بازرسی مازندران را مطلوب ارزیابی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha