۵۴ مددجوی کمیته امداد ساوه تسهیلات کارآفرینی دریافت کردند

ساوه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه گفت: ۵۴ مددجوی زیر پوشش این نهاد در شهرستان برای خودکفایی خود از تسهیلات کم بهره کارآفرینی بهره‌مند شدند.

حسین ذبیحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد مددجو ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره دریافت کرده‌اند که تمام آنها هم اکنون زیر نظر کارشناسان خودکفایی در مسیر تولید و فعالیت‌های شغلی قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۲۵۱ نفر از مددجویان این شهرستان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند این نهاد به تعداد همین متقاضیان پرونده تشکیل و جهت ارایه تسهیلات به بانک‌ها معرفی کرده‌اند.

ذبیحی یادآور شد: در صورت تکمیل پرونده از سوی مددجویان بانک‌های عامل ۳۵۰ میلیارد ریال به آنان تسهیلات کم بهر ه اشتغال اعطا می کند که تا کنون ۲۰ درصد از این هدف محقق شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارایه آموزش های کارآفرینی، اشتغال و حرکت در مسیر تولید از جمله اولویت های این نهاد در شهرستان است که امسال با هزینه کرد ۷۵۰ میلیون ریالی ۳۰۴ نفر از مددجویان این آموزش‌ها را دریافت کرده‌اند.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی‌(ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha