پیکرهای ۲ جوان در سرپل‌ذهاب کشف شد

۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85619076
پیکرهای ۲ جوان در سرپل‌ذهاب کشف شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب تایید کرد که اجساد ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله با هویت معلوم در نزدیکی روستای الیاسی این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ نوذر نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در پی دریافت خبر وقوع قتل ۲ جوان در دشت‌ذهاب که اهل روستای الیاس محمود از توابع این شهرستان بودند بلافاصله به همراه دادستان عمومی و انقلاب در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: ماموران با حضور در صحنه با اجساد ۲ جوان با هویت معلوم مواجه شدند که هر کدام با شلیک چندین گلوله به قتل رسیده اند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: بر اساس دستورات قضایی صادر شده بررسی‌های فنی توسط تیم آگاهی پلیس شهرستان و یک تیم اعزامی از استان کرمانشاه و همچنین موضوعات فنی توسط تیم کارشناسی سلاح و مهمات در دست اقدام است.

نظری با بیان اینکه جمع آوری اطلاعات و ادله از شواهد و قرائن موجود در محل وقوع جرم و با استفاده از تحقیقات محلی توسط کارآگاهان پلیس شهرستان انجام گرفت، گفت: بررسی‌های فنی و کارشناسی برای شناسایی و دستگیری سریع مجرمان توسط تیم پلیس آگاهی درحال انجام است.

او اضافه کرد: پلیس شهرستان به صورت شبانه روزی در تلاش است که هرچه سریعتر عامل یا عاملان قتل این ۲ جوان را شناسایی و دستگیری کند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از مردم خواست اخبار موثق مربوط به این حادثه را فقط از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کرده و از پرداختن و دامن زدن به هرگونه شایعه‌ای در این خصوص اجتناب نمایند.

نظری افزود: نتایج تحقیقات از طریق مراجع قضایی و انتظامی به اطلاع مردم خواهد رسید از این رو از مردم می‌خواهیم به اخبار نادرست و شایعات بی اساس توجه نکنند.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha