خبر بد برای پرسپولیس؛ مدافع ملی‌پوش خانه‌نشین شد

تهران- ایرنا- مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان دیدار شب گذشته این تیم با چادرملو اردکان مصدوم شد، با مصدومیتی نسبتا شدید مواجه شده است.

به گزارش ایرنا، شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر چادرملو اردکان را شکست دهد و با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.

در جریان این دیدار در دقیقه ۵۰ بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و جایی خود را به ایوب العملود مدافع مراکشی قرمزها داد.

کنعانی‌زادگان که از ناحیه عضله پای چپ دچار مصدومیت شده بود، برای تعیین میزان مصدومیت خود آزمایشات لازم از جمله MRI ‌را انجام داد. با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد این مدافع ملی‌پوش حداقل ۳ هفته از میادین به دور خواهد بود.

با این شرایط این مدافع ملی‌پوش که مهره کلیدی امیر قلعه‌نویی در قلب خط دفاع تیم ملی است، دیدار حساس این تیم با قطر را از دست خواهد داد و علاوه بر این کنعانی‌زادگان دیدارهای حساس پرسپولیس با ملوان بندرانزلی در لیگ برتر و السد قطر در لیگ نخبگان آسیا را نیز از دست می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha