۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85619143
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85619143
بیش از یک تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مخدر توسط پلیس تخصصی این استان کشف شده است.

به گزارش ایرنا ، سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در همین رابطه با عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ۱۷ باند قاچاق متلاشی و ۳۵۰ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به تقدیم سه هزار و ۶۵۷ شهید فراجا در دوران دفاع مقدس افزود: نیروی انتظامی مفتخر است تاکنون ۱۱ هزار شهید تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کرده و پاسال نیز ۱۰۰ نفر از همرزمان در مرزبانی و انتظامی به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ نفر از همرزمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

سوسنی ادامه داد: در این استان ولایتمدار امنیت به‌صورت نسبی برقرار است و هیچ گونه ‌مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: براساس آمار مرکز فرماندهی و کنترل فراجا در جرایم سرقت‌ها استان بوشهر جایگاه بیست و هشتم دارد که این رتبه نشان می‌دهد این استان در وضعیت مطلوبی نسبت به دیگر استان‌ها قرار دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: برای ایجاد پلیس تراز انقلاب اسلامی طرح‌های مهم فرهنگی و قرآنی در سطوح مختلف نیروی انتظامی اجرایی شده است.

سوسنی افزود: تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان و ماموران نیروی انتظامی استان بوشهر در حال حفظ قرآن کریم و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر هم به دنبال فراگیری نهج‌البلاغه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha