اکران «آنها مرا دوست داشتند» از ۲۵ مهر؛ فیلم‌های گروه فرهنگ معرفی شدند

تهران- ایرنا- فیلم‌های دوره سوم گروه سینمای فرهنگ اعلام شدند. همچنین خاطره‌سازان دیروز با کودکان امروز به مناسبت هفته کودک و نوجوان، دیدار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اعلام فیلم‌های دوره سوم گروه سینمای فرهنگ، دیدار خاطره‌سازان دیروز با کودکان امروز در موزه سینما و اکران «آن‌ها مرا دوست داشتند» با یک هفته تعویق از ۲۵ مهر ماه، بخشی از اخبار سینمایی امروز هستند.

اسامی فیلم‌های دوره سوم گروه سینمای فرهنگ اعلام شد

بعد از پایان اکران دوره دوم، فیلم‌های مورد حمایت گروه سینمایی فرهنگ در دوره سوم اعلام شد. گروه سینمایی فرهنگ کار خود را از اواسط تیر ماه آغاز کرد و تاکنون از ۱۰ فیلم با تعریف آثار سینمایی فرهنگی حمایت کرده‌است که حاصل این حمایت اضافه شدن ۱۵۰۷ سانس، در دوره اول و ۱۳۷۰ سانس در دوره دوم برای این فیلم‌ها بوده‌است.

حال با اتمام دوره اول و دوم اکران، پنج فیلم در آغوش درخت، قلب رقه، روزی روزگاری آبادان، سفر پر ماجرا و یادگار جنوب به عنوان فیلم‌های مورد حمایت گروه سینمایی فرهنگ در دوره سوم اعلام شدند.

گروه سینمایی فرهنگ با هدف حمایت از آثار سینمایی فرهنگی که امکان باقی ماندن بر پرده سینما را به صورت طولانی مدت ندارند و ممانعت از تسخیر گیشه توسط فیلم‌های تجاری و مهجور ماندن دیگر فیلم‌ها تشکیل شده‌است.

فیلم‌های جامعه هدف این گروه آثاری است که از کف فروش افتاده و دیگر سرگروه ندارند. بنابراین با قرار گرفتن در گروه سینمایی فرهنگ جان تازه‌ای به آن‌ها داده می‌شود و امکان ادامه اکران به مدت ۵ هفته و ۵ سانس در هر روز را خواهند داشت

اکران «آنها مرا دوست داشتند» از ۲۵ مهر؛ فیلم‌های گروه فرهنگ معرفی شدند

دیدار خاطره‌سازان دیروز با کودکان امروز در موزه سینما

همزمان با هفته کودک و نوجوان گیتی خامنه و الهه رضایی از مجریان شناخته شده برنامه کودک، همراه با رضا فیاضی بازیگر شناخته شده فیلم های کودکان و نوجوانان، مهمان موزه سینما می شوند.

در این برنامه که روز سه شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۰ صبح در اتاق کودک موزه سینما برگزار می شود، خاطره سازان دیروز از نزدیک با کودکان امروز و همچنین تماشاگران برنامه هایشان در روزگاران نه چندان دور، دیدار و گفتگو می کنند.

از دیگر برنامه های موزه سینما می توان به شاهنامه خوانی و حافظ خوانی توسط کودکان در عصر روز سه شنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه باز اشاره کرد. در این برنامه همچنین از یک کتاب کودک نیز رونمایی خواهد شد.

اکران «آن‌ها مرا دوست داشتند» با یک هفته تعویق از ۲۵ مهر ماه

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» با تعویق یک هفته‌ای و از ۲۵ مهر ماه در سینماها به نمایش درمی‌آید.

اکران فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی اجرایی و سرمایه‌گذاری ایرج رحمانی که پیش از این قرار بود از ۱۸ مهر ماه به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد در سینماها به نمایش درآید، به دلیل تعطیلی اخیر سینماها یک هفته به تعویق افتاد و از ۲۵ مهر ماه روی پرده خواهد رفت.

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و با هنرمندی لیلا بلوکات بازیگرانی هستند که در «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سینا غفاری، حسین سلمانی‌مروست، شیلان مدنی، لیلا حسنی و الهه داودی که همگی جزو هنرجویان آکادمی بازیگری آوین محسوب می‌شوند، از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.

«آن‌ها مرا دوست داشتند» به نویسندگی محسن دین‌محمد و محمدرضا رحمانی در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha