انقلاب اسلامی پیشتاز خدمت رسانی در روستاها است

کاشان - ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردستان گفت: انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی روستاها نقش بسیار مهمی داشته و همواره در این امر پیشتاز است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ روح‌الله صنعتکار روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز ملی روستا در جمع دهیاران و شوراهای بخش مرکزی اردستان اظهار کرد: ضربه سختی به روستاها و عشایر در دوران سلطنت پهلوی وارد و روستاها خالی از سکنه شد.

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت بسیج در قالب بسیج سازندگی خدمات زیادی به روستاها ارائه کرده است افزود: سال گذشته ۱۳۰ تن قیر به جاده کمربندی زواره اختصاص یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان بیان کرد: اختصاص قیر مورد نیاز هفت طرح راهسازی روستایی از دیگر اقدام‌های این ‌نیرو بود که ماه جاری بهره برداری شد.

سرهنگ صنعتکار تصریح کرد: احداث پنل خورشیدی در منطقه از دیگر خدمات بسیج سازندگی است که شهرستان با احداث ۱۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در رتبه سوم استان اصفهان قرار دارد.

وی شرایط آب و هوایی و نور خورشید را ظرفیت بزرگی برای توسعه انرژی های تجدیدپذیر در این خطه دانست و گفت: باید از این ظرفیت برای احداث نیروگاه های خورشیدی در سطح روستاها استفاده کرد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده ‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha