بیانی: مدیران برای سرمربی خارجی عجله نکنند/ رفتن نکونام به نفع استقلال بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه نباید برای انتخاب سرمربی خارجی عجله کنند و باید زمان بیشتری صرف شود تا یک مربی خوب هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

شاهین بیانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دوشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی آبی‌پوشان در لیگ برتر برابر هوادار اظهار داشت: پس از ناکامی‌های استقلال در هفته‌های اخیر این انتظار می‌رفت که آبی‌پوشان با تغییراتی که در کادر فنی داشتند، بهتر و روان‌تر بازی کنند که این اتفاق هم رخ داد.

وی افزود: استقلال در لیگ برتر نتایج چندان خوبی نگرفته اما هنوز زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است و استقلال این توانایی را دارد که در بازی‌های آینده امتیازات لازم را به دست آورد تا به جمع مدعیان قهرمانی برگردد.

بیانی: مدیران برای سرمربی خارجی عجله نکنند/ رفتن نکونام به نفع استقلال بود

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: بازیکنان بدانند در چه شرایطی قرار دارند و پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند. بازیکنان استقلال در این مقطع زمانی بیشتر از هر مربی‌ای می‌توانند به تیم کمک کنند. آنها باید در خدمت تیم باشند تا از این مقطع عبور کنند و شرایط بهتر شود.

بیانی افزود: سهراب بختیاری‌زاده تغییرات خوبی را در استقلال به وجود آورد و از تمام بازیکنان خارجی در ترکیب ثابت استفاده کرد که این موضوع باعث شد تا استقلال روند خوبی را در بازی با هوادار داشته باشد و به سه امتیاز مهم این بازی را به‌دست آورد.

وی ادامه داد: استقلال پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن است و جایگاه این تیم صدر جدول است. وقتی می‌بینیم که این تیم در رتبه فعلی قرار گرفته است، دل من به عنوان پیشکسوت به درد می‌آید! هواداران نمی‌توانند قبول کنند که استقلال در جایگاهی باشد که در شان این تیم نیست.

بیانی: مدیران برای سرمربی خارجی عجله نکنند/ رفتن نکونام به نفع استقلال بود

کاپیتان سابق استقلال گفت: جواد نکونام برای استقلال زحمت کشید و فصل گذشته نتایج خوبی گرفت. او با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به حریف واگذار کرد؛ یک امتیازی که به اذعان همه کارشناسان داوری با گل آفساید به حساب پرسپولیس رفت مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) نیز به این موضوع اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در این فصل اما هواداران از نوع بازی کردن استقلال ناراحت بودند و نکونام به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند و تصمیم به جدایی گرفت. گاهی اوقات رفتن مربی کمک می‌کند تا شرایط بهتر شود. نکونام مربی بدی نیست و به طور حتم به هر تیم دیگری که برود، موفق می‌شود اما جدایی‌اش شاید به سود استقلال باشد. آنها دیگر قادر به ادامه همکاری نبودند.

بیانی: مدیران برای سرمربی خارجی عجله نکنند/ رفتن نکونام به نفع استقلال بود

بیانی درباره وعده مدیران استقلال برای جذب یک سرمربی خارجی باکیفیت نیز گفت: مدیران باشگاه استقلال نباید برای انتخاب سرمربی خارجی عجله کنند و باید زمان بیشتری صرف شود تا یک مربی خوب هدایت این تیم را بر عهده بگیرد که به استقلال کمک کند. باید با در نظر گرفتن همه جوانب سرمربی آینده استقلال انتخاب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha