سعید جلیلی: طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف در تاریخ فلسطین است

تهران - ایرنا - نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: عملیات طوفان الاقصی یک نقطه عطف و یک نقطه بزنگاهی بود و از این نظر اهمیت داشت که بعد از یک سال رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این عملیات مناسبات غلط منطقه را بر هم زده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سعید جلیلی» یکشنبه شب ۱۵ مهر ۱۴۰۳ در گفت‌ وگویی تلویزیونی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پس از یکسال کشتار و جنایت در غزه و فلسطین و بعد از انجام رفتارهای خارج از تصور بشری، اسم عملیات خود را «نظم جدید» گذاشت.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی یک نقطه عطف بود، یک نقطه بزنگاهی بود و از این نظر اهمیت داشت که بعد از یک سال رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این عملیات مناسبات غلط منطقه را بر هم زده است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی و تفکر مقاومت در عرصه مناسبات منطقه ظهور و بروز تاثیرگذاری داشته است، گفت: این رژیم دیگر امکان تکرار رفتارهای گذشته خود را ندارد و به همین دلیل کینه عمیقی نسبت به سیدمقاومت شهید سیدحسن نصرالله داشت، از این رو همه توان خود را به کار گرفت و حملات سنگینی انجام داد تا سید مقاومت را به شهادت برساند.

جلیلی تاکید کرد: سیدحسن نصرالله اینها را با ذلت از لبنان بیرون کرد، همین رژیمی که اراده می‌کرد در صبرا و شتیلا آن جنایات را انجام می‌داد. همان رژیمی که در جنگ ۳۳ روزه شکست را از سوی حزب الله متحمل شد و البته این حماسه در جنگ هشت روزه توسط حماس نیز تکرار شد.

جبهه مقاومت صحنه را می‌شناسد
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: قدرت‌های استکباری در ویرانه‌های هر نظمی به دنبال بنای نظم خود هستند؛ اهمیت این نقطه عطف تاریخی نیز همین است.

جلیلی تاکید کرد: ملت ما و جبهه مقاومت دیگر غفلت‌ها و غیبت‌های تاریخی را ندارد و صحنه را می‌شناسند و حاضر و تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی از دریای سرخ تا یمن و لبنان پای کار هستند و این جوانمردیِ عزیز ما، سید شهید ما سیدحسن نیز در همین بود که یک جبهه را می‌دید، رژیم صهیونیستی نیز امروز می‌بیند که با یک جبهه مقاومت طرف است و نه یک شخص.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha