۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85619822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار قرار دارند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: نیروهای مسلح کشورمان به برکت انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم و رهبری و تکیه بر توان متخصصان داخلی در اوج اقتدار و توان دفاعی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید ملانوری روز یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: مدیریت کشور به‌ ویژه در شرایط کنونی، نیازمند اقدامات جهادی و انقلابی است و مدیران باید با استفاده از دانش، تخصص و تعهد، به سمت کارهای جهشی و جهادی حرکت کنند تا با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت کنیم.

استاندار همدان اظهار کرد: امام خمینی (ره) با اعتقاد به عزت و کرامت انسان‌ها، هدف اصلی انقلاب را حفظ حرمت و عزت ملت معرفی کردند.

ملانوری شمسی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران با شعار استقلال، آزادی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم به کشورهای دیگر الهام بخشید.

وی ادامه داد: قدرت و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ ویژه سپاه پاسداران در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی نشان‌دهنده تلاش‌های مردم و همراهی آنها از ابتدای انقلاب است.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران در دفاع از ارزش های اسلامی و کیان و استقلال کشور،گفت: سپاه پاسداران نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در سال‌های پس از آن نیز در حوزه‌های مختلفی همچون سازندگی، توسعه زیرساخت‌ها، و مسائل اجتماعی و فرهنگی، نقش فعال و موثری ایفا کرده است.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: توانمندی‌ها و مهارت‌های این نهاد انقلابی در ایجاد زیرساخت‌های لازم و امکانات لجستیکی، قابل تقدیر است.

وی همچنین گفت: جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب با تکیه بر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از جمله اجتماعی، فرهنگی و امنیتی، سرمایه‌گذاری‌های طولانی‌مدت انجام داد و این سرمایه‌گذاری‌ها امروز به نتیجه رسیده و منجر به قدرت و اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

استاندار همدان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از سیاست‌های کلیدی نظام جمهوری اسلامی، می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند و توجه به ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم در مناطق کمتر توسعه‌یافته از جمله سیاست‌هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد و به طور عملیاتی اجرا شود.

ملانوری شمسی گفت: اتحاد و همبستگی ملی یکی از اساسی‌ترین اصول برای پیشرفت و توسعه کشور است و کنار گذاشتن اختلافات جناحی و تمرکز بر منافع ملی، می‌تواند مسیر حرکت کشور به سمت رشد و توسعه را هموارتر کند و باعث ایجاد اعتماد و امید در بین مردم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha