استاندار آذربایجان شرقی: فشار کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش نیروی انتظامی است

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی در جامعه، گفت: متاسفانه برخی از نهادهای فرهنگی کم کاری می کنند و فشار آن بر نیروی انتظامی وارد می شود.

به گزارش ایرنا، بهرام سرمست در آئین تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان، از کوتاهی برخی نهادهای فرهنگی در مواجهه با مشکلات فرهنگی و اجتماعی انتقاد و اظهار کرد: وقتی برخی نهادهای فرهنگی ماموریت‌های خود را به خوبی انجام نمی‌دهند، نتیجه آن در کف میدان مشخص می شود.

وی افزود: پلیس امروزه با توجه به تحولات ایجاد شده در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماهی و امنیتی نیازمند بازسازی و تحولات عمیق است، چون در ماموریت‌هایش تفاوت‌هایی به وجود آمده و الزامات آن تغییر یافته است.

سرمست با تاکید بر اینکه پلیس نیازمند تحول و بازسازی است، یادآور شد: آرامش ذهنی عوامل و کارکنان نیروی انتظامی باید تامین شود تا بتوانند ماموریت‌های خود را به خوبی و با دقت کامل انجام دهند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی برای اینکه بتواند ماموریت‌هایش را به خوبی انجام دهد، نیازمند تحول در حوزه‌هایی همچون مردمی کردن امنیت، قانون‌مندی، قانون‌گرایی و رسیدگی به معیشت عوامل انتظامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم غیرتمند آذربایجان همواره در شرایط سخت روزگار از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند، گفت: ما امروز وظیفه داریم با همدلی و وفاق به این مردم خدمت و مشکلات آنها را حل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha