موکب‌داران برای کمک‌رسانی به غزه اعلام آمادگی کرده‌اند

تهران- ایرنا- جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی برای کمک‌رسانی و ارائه خدمات به مردم مظلوم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حج و اوقاف ایرنا، مجید نامجو روز دوشنبه - ۱۶ مهر- در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان حسینی با بیان ابنکه خیزش مردمی برای دفاع از مردم غزه شروع شده، گفت: موکب‌داران و خادمان حسینی در یک اقدام جهادی برای ارائه هرگونه خدمت آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

وی با قدردانی از مردم و دولت عراق برای میزبانی از زائران اربعین حسینی بیان کرد: با توجه مدیریت و درایت مسئولان عراقی ارائه خدمات به زائران اربعین هر سال در مقایسه با سال قبل بهتر و گسترده‌تر می‌شود که جای تشکر و قدردانی دارد.

نامجو اظهار داشت: تاکنون توسط ایران و عراق در زمینه مسائل زیرساختی، عمرانی، بهداشتی، امنیتی و اسکان و پذیرایی از زائران اربعین اقدامات خوبی صورت گرفته است.

جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: با توجه با بررسی نقاط ضعف و شناخت چالش ها، تفاوت های فرهنگی یکی از مشکلات دو کشور است که نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش خبرنگار حج و اوقاف ایرنا، همایش تجلیل از موکب داران و خادمان اربعین حسینی روز دوشنبه - ۱۶ مهر- با قرائت پیام رئیس جمهور مبنی بر قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اربعین در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی قوه قضاییه و با حضور محمد جلامآب رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، صحرایی استاندار کرمانشاه ، نصیر عبداللمحسن عبدالله سفیر عراق در ایران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha