اردوی آمادگی تیم ملی هندبال دانش‌آموزان دختر در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از آغاز اردوی آمادگی تیم ملی هندبال دانش‌آموزان دختر کشور در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد خبر داد.

فخرالدین اسدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی آمادگی از امروز به مدت یک هفته در شهرکرد با حضور ۲۰ از دانش‌آموزان ورزشکار در مقطع متوسطه و مربیان این تیم آغاز شد.

به گفته وی، دانش‌آموزان شرکت کننده بعد از این اردو آمادگی به مسابقات ورزشی جهانی دانش‌آموزان ژیمنازیاد ۲۰۲۴ که در کشور بحرین برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

اسدی اظهار داشت: در این اردوی آمادگی "خدیجه قانع" مربی تیم ملی هندبال بانوان کشور و "حسین بابویی" رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی حضور خواهند داشت.

به گفته وی، پنج دانش‌آموز شرکت‌کننده در این اردوی آمادگی از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از اعزام "امیدرضا رحمانی‌زاده" دانش‌آموز تکواندو کار شهرکردی برای شرکت در مسابقات ورزشی جهانی دانش‌آموزان در رشته تکواندو ژیمنازیاد ۲۰۲۴ به بحرین خبر داد و گفت: این دانش‌آموز ورزشکار اواخر هفته گذشته به مسابقات جهانی اعزام شد.

اسدی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۵ نفر از دانش‌آموزان استان به اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی به عنوان یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است، گفت: دانش‌آموزان دارای استعدادهای ورزشی برای حمایت بیشتر به باشگاه‌های ورزشی معرفی می‌شوند تا استفاده رایگان از امکانات ورزشی آموزش و پرورش داشته باشند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که تعدادی از این دانش‌آموزان حایز رتبه‌های برتر ملی و منطقه‌ای شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha